Efterlängtad elfil

Idag har gått elfilsteknikkurs hos Katarina på Studio Harmoni. Inget mer fila för hand. Oj vad den har varit efterlängtad.
Men jag ska snart tillbaka till Katarina igen då hon har fått fria händer med mitt hår... eller lite fria händer iaf :)


Jag har inte haft några kunder i veckan. Skulle haft en påfyllning men det blev ändrat till kommande vecka. Så nästa vecka har jag två påfyllningar och ett nytt sett franska.



Elfilen


En del av mina saker...


Så ser det ut i min "nagelstudio"


Nu finns det även presentkort att köpa :)


/Linda

Kommentarer
Postat av: Emma

Så mysigt du har det hos dig!



Elfilen är underbar - bästa hitintills!!

2009-05-16 @ 15:30:44
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0