Intensiva dagar

Det har varit 2 intensiva dagar på salongen. I går hade jag 2 nya set och en påfyllning. Körde ifrån salongen halv sju på kvällen, inom Kvantum i Hörby för att handla inför midsommar. Var inte hemma förrän omkring kl 20. Hungrig som en varg då jag inte ätit sedan på morgonen. I säng vid elva och upp idag vid sju.
Idag hade jag dock bara en manikyr och sedan en påfyllning.
Min nagelbitare var tillbaka för sin påfyllning och naglarna såg sedan mkt bättre ut idag efter påfyllningen :) Hon valde även en liten dekoration på ena tummen. Snyggt blev det.

När jag sedan kom hem idag var svärmor här och även hon skulle ha en påfyllning. Eller ja, ett nytt set blev det eftersom hon hade gelé och jag använder uv-akryl. Jag byggde på hennes egna naglar.
Hon blev mkt nöjd över slutresultatet :)




Imorrn fre har jag en kund här hemma sen är det Midsommar även för oss här hemma.

Måndag ledig från salongen men på tisdag kör vi igen.


GLAD MIDSOMMAR alla :)


/Liia

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag hade också problem me de i början, men nu flyter det på ganska bra! Övning ger färidghet - ja menar ja har varit utbildad sen september så ja har hunnit träna en del! Vem bygger dina då, el du har inga??



Hoppas du får en bra helg!!

2009-06-20 @ 17:47:53
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0