Dags för en...

... uppdatering.

Andra veckan på salongen och allt flyter på bra. Jag är inte direkt fullbokad men jag hoppas att det kommer.
Jag har varit jättedålig med att ta med kameran på jobb... inte haft med den alls tyvärr.
Idag hade jag en kund som skulle ha ett nytt set franska med 4 dekorationer, som blev skitsnyggt, och efter att vi var klara målande jag naglarna lilaglittriga på hennes dotter som är 11 år. Hon var så mallig över sina naglar :)


Väl hemma hade jag en kund kl 18. Nytt set franska med rakt smile och två dekorationer. Mkt snyggt. Just dessa dekorationer är stilrena och det blir så fint när man sätter det på naglarna.


Franska med rakt smile


Syns dekorationerna?



Ledig imorrn onsdag från salongen men har 3 kunder hemma. 2 nya set, varav ett ska vara silverglitter, och sedan en påfyllning.
Torsdag på salongen har jag en naturell förstärkning och sedan ett nytt set franska... fredag en manikyr.


/Liia

Kommentarer
Postat av: Emma

Det verkar flyta på bra för dig på salongen! Hoppas de fortsätter så..

2009-06-10 @ 08:12:32
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0